با کمک یارگان می توانید سیستم گزارش گیری خود را داینامیک و هوشمند کنید. خدمات ما در حوزه ی هوش تجاری شامل ساخت و توسعه انبار داده، طراحی لایه های تبدیل و طراحی محیط گزارش گیری دینامیک یا قابل وصل به سیستم های آنلاین می شود. علاوه بر استفاده از تجربه ی فنی ما در حوزه ی توسعه ی فنی این سیستم می توانید از مشاوره ما در زمینه فرایند طراحی گزارش های هدفمند برای توسعه ی سیستم هوش تجاری استفاده کنید.
می توانید توسعه ی نرم افزارهای دسکتاپ را در اختیار ما قرار دهید و در طول یک فرایند مستمر همکاری حرفه ای را با ما تجربه کنید. ما با در نظر گرفتن تکنولوژی های جدید و با توجه به نوع صنعت و نیاز شما سیستم هوش تجاری را به صورت اختصاصی و به صورت دقیق منطق با نیازهای شما طراحی می کنیم و پنل مورد نظر قابلیت انطباق با سطح کاربر مورد نظر را دارد. یعنی شما می توانید سطوح کاربری در سیستم هوش تجاری را برای بهره گیری از سطح دسترسی به اطلاعات آنالیز شده تعریف کنید.
سوال: ما در طول یه هفته پیش 10000 نفر مراجعه کننده داشته ایم که فقط 30% از آنها برای خرید دوباره به ما مراجعه کرده اند دلیل این بازگشت پایین مشتری چیست؟
چگونه ما جواب می دهیم: طبق بررسی های ما مشتریانی که برای اولین بار به فروشگاه مراجعه می کنند به صورت متوسط سه قلم جنس در سبد خرید خود دارند ولی مشتریان دائمی به صورت متوسط 9 قلم جنس در سبد خرید خود دارند. گزارش دیگری نشان دهنده ی این است که هیچ مسئله ای در مورد کمبود موجودی ارسال نشده. تعداد شکایات مشتریان رو به کاهش است و در عین حال نظرسنجی اخیر حاکی از این است که مشتریان اعتقاد دارند که شما محصولاتتان را گران می فروشید. این می تواند جوابی برای سوال شما باشد
سوال: رفتار و تعامل مشتریان وفادار ما عموما چگونه است؟
چگونه ما جواب می دهیم: مشتریان وفادار شما عموما به صورت متوسط در هر ماه 2 بار از فروشگاه اینترنتی شما خرید می کنند و در هر بار خرید به صورت متوسط 3 قلم جنس به ارزش 200هزار تومان از شما خرید می کنند. برای مقایسه مشتریانی که برای یک بار می آیند و تعهدی نسبت به برند شما ندارند به صورت متوسط یک قلم جنس می خرند و به صورت متوسط 100 هزار تومان هزینه می کنند. لوازم آرایشی بهداشتی بیشترین محبوبیت را در بین خرید ها دارند و لوازم خانگی با رتبه ی 3 پتانسیل بالایی برای برای بهبود دارد.
سوال: فروش جاروبرقی های ما در حل نزول است برای جبران چه کار کنیم؟
چگونه ما جواب می دهیم: ابتدا موجودی انبار را مورد بررسی قرار می دهیم که آیا فروش فقط یک محصول کمتر شده. سپس بازه های فصلی مختلف را نسبت به سال های قبل مورد بررسی قرار می دهیم. سپس مورد مربوط به مشتریان را مورد بررسی قرار می دهیم و بازارهای مشابه را مورد بررسی قرار می دهیم و طی یک سری پرسشنامه شفاهی وکتبی دلیل این کار را از مشتریان می پرسیم.
سوال: ما یک نیم سال خدمات ارائه نکرده ایم آیا همچنان باید طبق بودجه سالانه برنامه ریزی کنیم؟
چگونه ما جواب می دهیم: خط تولید نتوانسته متناسب با ظرفیت موجود عمل کند و در نتیجه میزان فروش بسیار پایین آمده است. علاوه بر این طبق نمودارها نقدینگی کافی برای پرداخت بدهی ها موجود نیست و سررسید این بدهی ها یک ماه است که به اتمام رسیده. بنابراین شما باید هزینه های جاری شرکت را کمتر کنید و اقدام به کوچک تر کردن هزینه های اقدام کنید و یا به دنبال تامین مالی از طریق وام باشید.
سوال: برند اصلی ما کدام است؟
چگونه ما جواب می دهیم: در 12 استان که شما فعالیت دارید برند X شما 9% از سهم بازار را به خود اختصاص داده در حالی که طبق نمودارها محصولات دیگر شما توانسته اند 4% تا 6% از سهم بازار را بگیرند. عملکرد بینظیر بوده و روند رو به رشدی وجود دارد. پیشنهاد می شود راهکارهای مورد استفاده برای برند X برای سایر برندها نیز استفاده کنید.
سوال: تعداد مراجعه کنندگان در روز دوشنبه به همان میزان روز مشابه در هفته ی قبل است ولی میزان فروش خیلی پایین آمده؟
چگونه ما جواب می دهیم: یک نگاه سریع به نمودارها جوابگوی این مسئله است. بیشتر خرده فروشان در طی هفته ی گذشته موجودی انبارشان به صفر رسیده است.
سوال: از چه نوع پاداشی برای تشویق کارکنان استفاده کنیم؟
چگونه ما جواب می دهیم: با بررسی نمودارهای چند سال اخیر می توان سناریوهای مختلفی برای مکانیسم پاداش کارکنان در نظر بگیریم. که با پیشبینی میزان تحقق اهداف توسط کارکنان پرداخت ماهانه می تواند روش خوبی برای مکانیسم پاداش باشد.
سوال: از یک ماه پیش ما یک فرایند کنترل کیفیت را شروع کرده ایم عملکردش چگونه بوده است؟
چگونه ما جواب می دهیم: گزارش سیستم دریافت شکایات نشان دهنده ی رشد 5% میزان شکایات از مشتریان است و در عین حال میزان مرجوعی کالاها 20% افزایش داشته است.