یارگان در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور
خانهبلاگیارگان در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور

این نمایشگاه از روز ‍‍پنج شنبه ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۷ تا روز  یک شنبه ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

با توجه به اینکه در این نمایشگاه تنها شرکت های دانش بنیان و خلاق امکان حضور در آن را دارا هستند‍‍، بیش از ۳۷۰۰ شرکت دانش بنیان و خلاق در آن حضور داشتند.

شرکت یارگان از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری و به عنوان یکی از شرکت های نرم افزاری فناور در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور حضور یافت.

این نمایشگاه تنها نمایشگاهی در کشور است که در آن شرکت های وارد کننده حضور نخواهند داشت. به همین جهت این نمایشگاه بیانگر توانمندی های واقعی فناورانه جمهوری اسلامی ایران است.

دسته بندی های موضوعی نمایشگاه شامل برق، الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، فناوری اطلاعات، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، کلان داده، تجهیزات پزشکی، کنترل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، رباتیک، شهر هوشمند و حمل و نقل هوشمند، کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری، نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات ساخت و تولید، مواد پیشرفته، داروهای پیشرفته، فناوری های فرهنگی، بیوتکنولوژی و... است.

شرکت یارگان دارای رتبه سه تولید نرم افزار از شورای عالی انفورماتیک واجد تخصص لازم در تولید و مشاوره در تولید نرم افزار _دسکتاپ، موبایل Android، موبایل IOS، وب) است. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02188991720 تماس برقرار کنید.