یارگان در جشنواره ملی رسانه های دیجیتال سلامت
خانهبلاگیارگان در جشنواره ملی رسانه های دیجیتال سلامت

شرکت یارگان که در حال حاضر با همکاری وزارت بهداشت در حال توسعه سامانه مالاریا میباشد و بعنوان یکی از شرکت های نرم افزاری فعال در حوزه سلامت در جشنواره ملی رسانه های دیجیتال سلامت حضور یافت.

این جشنواره در تاریخ 25 و 26 مهر ماه سال 1397 با فراهم سازی زمینه های تولید فناوری های دیجیتال از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی جشنواره ی ملی رسانه های دیجیتال سلامت را تحت عنوان "رسانه های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت" در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

فناوری های جدید در زمینه های مختلف از جمله ارتباطات باعث سرعت بخشیدن در شیوه های تولید و انتشار اطلاعات شده اند و باعث تحولاتی اساسی در ابزار های اطلاع رسانی و رسانه های پیشرو و آموزشی شدند.

رشد سریع فناوری ها و رسانه های دیجیتالی و تکنولوژی، تاثیر قابل توجهی در زندگی روزمره ی ما بوجود آورده و باعث دگرگونی و تبدیل به ابزاری اساسی در حوزه ی آموزشی و فرهنگی و اجتماعی شده اند. امروزه این ابزار های ارتباطاتی و اجتماعی میتوانند نقشی اساسی در زمینه ی ارتقای سطح سواد سلامت و فرهنگ سازی در این حوزه نیز باشند همزمان با اینکه رسانه های دیجیتالی در دنیای امروزی موثر ترین رسانه ی اجتماعی در زمان حاضر است.

بدون تردید یکی از ابزار های اساسی در حوزه ی تحقق اهداف عالی نظام سلامت جریان سازی انبوه رسانه های فرهنگی اجتماعی و آموزشی است از جمله رسانه های دیجیتالی.

این جشنواره با هدف فرهنگسازی کردن و آموزش در حوزه ی سلامت در جامعه از طریق فضای مجازی کاهش هزینه و تسهیل دسترسی عمومی‌ به تولیدات سلامت در هر زمان و هر مکان زمینه سازی برای تولید آثار خلاق و جدید بر پایه فناوری های نوین و گسترش کسب و کار ها و استارت آپ های نو پای سلامت شکل گرفته است.

 

شرکت یارگان دارای رتبه سه تولید نرم افزار از شورای عالی انفورماتیک واجد تخصص لازم در تولید و مشاوره در تولید نرم افزار _دسکتاپ، موبایل Android، موبایل IOS، وب) است. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02188991720 تماس برقرار کنید.