استفاده از هوش مصنوعی برای تهیه پیش نویس خبرها در نشریه فوربس
خانهبلاگاستفاده از هوش مصنوعی برای تهیه پیش نویس خبرها در نشریه فوربس

براساس گزارش نشریه Digiday تیم تولید محتوای فوربس اخیرا بصورت داخلی شروع به تست نوعی ابزار هوشمند مصنوعی کرده که قابلیت تولید رشته های داستانی را دارد. این ابزار برای این منظور در Bertie از قابلیت نیمه خودکار پیشنهاد دهی موضوعات استفاده میکند که در واقع سیستم مدیریت محتوای فوربس محسوب میشود و براساس کارهای قبلی که خبرنگاران این نشریه انجام داده اند، نوشته های تمرینی را ارائه میدهد.

این سیستم مدیریت محتوا لینک هایی به مقالات مرتبط با موضوع را هم در خود فوربس و هم نشریات رقیب ارائه میکند و همزمان عکس هایی که ممکن است مرتبط با خبر باشند را فراهم میکند. نکته قابل اشاره اینجاست که پیش تر رویترز نیز سیستمی مشابه به این، تحت عنوان Lynx Insights را راه اندازی کرد که درست مانند Bertie عمل میکند. برای مثال خبرنگار بتواند در کمترین زمان تغییرات تاریخی را در قیمت گذاری کالاها تحلیل نماید.

رویترز، فوربس، واشنگتن پست و سوشیتد از خبر گزاری هایی هستند که از این تکنولوژی استفاده میکنند.

شرکت یارگان دارای رتبه سه تولید نرم افزار از شورای عالی انفورماتیک واجد تخصص لازم در تولید و مشاوره در تولید نرم افزار _دسکتاپ، موبایل Android، موبایل IOS، وب) است. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02188991720 تماس برقرار کنید.